מחוץ לאירוע הגיבוש של הקואליציה: מחאה כנגד התקציב

צבי טסלר No Comments on מחוץ לאירוע הגיבוש של הקואליציה: מחאה כנגד התקציב

בשיא החגיגות של הקואליציה – מחאה כנגד התקציב האנטי חברתי. פעילים חילקו מארזי מזון לחברי הממשלה: "זו לא רפורמה, זה מס עוני. התקציב הקרוב יכניס עוד ועוד משפחות תחת קו העוני"

צילום: קובי גדעון / לע"מ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פעילים חברתיים החברים בקואליציית המאבק במס העוני נמצאים בשעה זו מחוץ לחגיגות הקואליציה (ה"גיבושון") במודיעין ומוחים כנגד התקציב שצפוי להיות מאושר בימים הקרובים, אותו הם מכנים "מס העוני".

במסגרת המחאה עומדים עשרות פעילים חברתיים בכניסה למתחם האירועים כשלצדם מארז מזון ענקי המסמל עוד ועוד משפחות אשר יאלצו לשלם סכומים גבוהים יותר על מחייה דבר שיכניס רבים תחת קו העוני.

לצד המיצג הענק שהוצב במקום, מחלקים הפעילים מוצרי מזון בסיסיים לחברי הממשלה הנכנסים לאירוע תוך שהם מסבירים להם כי התקציב הנוכחי מביא איתו שורה של גזירות קשות המכוונות לפגוע בשכבות האוכלוסייה חלשות ביותר, כמו למשל המיסוי על שתיה מתוקה, תחבורה ציבורית, כלים חד פעמיים, חשמל ועוד.

שי כהן, מנכ"ל הברית הישראלית: "שמחנו שאחרי שנים של כאוס קמה ממשלה בישראל. האמנו להם שהם דיברו על תקציב "חברתי", אבל לצערי מה שאנחנו רואים בפועל זה מס עוני שיושת על החלשים, הנזקקים והאומללים ביותר. אנחנו קוראים לחברי הממשלה- תחשבו טוב בשבת לפני שתצביעו על התקציב, יש עוד זמן לשנות ולהעביר תקציב שפוי".

הקואליציה למאבק במס העוני מאגדת שורה של ארגונים ופעילים חברתיים אשר חברו יחדיו למאבק בשורת רפורמות שיפגעו בשכבות החלשות ביותר באוכלוסייה, אותן מבקשת להעביר בימים אלו ממשלת ישראל.



0 תגובות